شرایط و قوانین استفاده

ورود به این سامانه، استفاده از هریک از سرویسهای رایگان و غیر رایگان مستلزم پذیرش تمامی بخش های شرایط و قوانین می باشد که در زیر آمده است.

در این متن، به وب سایت ثبت شده در آدرس اینترنتی iranfile.net  "سامانه"  ، به تمامی نرم افزارها و سرویس هایی که وب سایت ایران فایل اسکان در اختیار کاربران قرار می دهد "سرویس" و به افراد و یا موسساتی که از این سرویس ها به هر نحوی استفاده می کنند "کاربر" اطلاق می گردد.

 در صورتی که شما با بخش و یا تمامی این شرایط و قوانین موافق نمی باشید با کمال احترام می بایست  از این سامانه خارج شده  و از هیچ کدام از سرویس ها آن استفاده نکنید . در صورت ثبت نام  و یا استفاده  از  خدمات این سایت شما این شرایط و قوانین را پذیرفته اید.

سامانه هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. 

استفاده از اطلاعات و امکاناتی  که این سامانه در اختیار شما می گذارد

  • کاربران متعهد می شوند تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. امکانات و سرویس های این سایت می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد.
  • حداقل سن قانونی برای استفاده از خدمات سامانه 18 سال  می باشد.
  •  محتوای ارائه شده در این وبسایت تنها جنبه اطلاعاتی دارد. کالاهای ارائه شده نیز متعلق به تامین کنندگان و فروشندگان می باشند. نظرات ثبت شده  نیز متعلق به کاربران بوده و منعکس کننده نظرات سامانه نیست.
  • برخی از خدمات ارائه شده در وبسایت نیازمند ثبت نام کاربری است. با ثبت نام کاربری، شما موافقت می کنید که اطلاعات دقیق و معتبری از خود ارائه دهید و درصورت هرگونه تغییر این اطلاعات را به روزرسانی کنید. 
  • آگهی‌های سامانه با هزینه­ ی گردانندگان سایت جمع‌آوری، نظارت، مرتب‌سازی و توزیع شده است و حق حذف آگهی‌ها در هر زمان به ارسال‌کننده آگهی داده شده است. استفاده کننده از این سامانه حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‌های ارسال شده به سامانه را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.
  • انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است.
  • مهم : کاربران حق ندارند که اطلاعات این سامانه را جمع آوری کرده و از اطلاعات به دست آمده هرگونه استفاده ای غیر از مصارف عمومی تعریف شده انجام دهند. به عنوان نمونه نمی توانند از آگهی های موجود در سامانه برای ایجاد فایلینگ های جدید و یا در سایت و نرم افزار تجاری دیگر استفاده نمایند. و یا نمی توانند با جمع آوری اطلاعات سامانه، آمارگیری نموده و این آمار را منتشر نمایند. در صورت مشاهده این موضوع اکانت کاربر به حالت تعلیق در می آید.
  •  استفاده, مرور و جستجوی شما در سامانه با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد. این سامانه  تعهدى در قبال خسارات مستقیم، غیر مستقیم، اتفاقى، تبعات حقوقی ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد .

اشتراک

  •  در انتخاب نوع و زمان اشتراک دقت کنید. شما فقط قادر به دیدن اطلاعات املاک با نوع معامله و محدوده زمانی انتخابی خود خواهید بود. 
  • در صورتی که کاربر به هر دلیلی  از اشتراک خود در زمان مشخص شده در هنگام خرید اشتراک استفاده نکنید, امکان استفاده از آن در زمان دیگر یا استرداد مبلغ اشتراک  وجود ندارد.
  • قبل از خرید اشتراک لطفا راهنمای سیستم را مطاله کنید .
  • مهم : هر کاربری (فایلینگهای و موسسات کپی کار - افراد زرنگ  با تفکر اینکه می توانند  با خرید یه  اشتراک 2 و یا چند روزه کل آرشیو را مشاهده و استخراج کنند و ... ) به هر نحو و شکلی اقدام به تخلیه اطلاعاتی کند و قصد خارج کردن اطلاعات سایت را داشته باشد یا رفتار رباتیک مانند داشته باشد توسط سیستم رباط تشخیص داده شده و اکانت مربوط حالت   تعلیق   در می آید.
    * کاربران و مشاورین محترم نگران این بند نباشند و با خیال راحت اقدام به جستجوی هدفمند خود و مشاهده ملک ها  فرمایند چون این فرایند از طریق الگوریتم های پیشرفته که هر هفته بروز می شوند اقدام به شناسایی و تعلیق می کند .

امنیت حساب

  • در صورت مشاهده استفاده همزمان از یک نام کاربری توسط چند نفر بصورت مستقل این سامانه حق دارد آن حساب کاربری را معلق کند. ( این قانون مشمول شرکت ها و آژانس های مسکن  که فقط از یک IP استفاده می کنند و از اشتراک ماهیانه دارند  نمی شود )
  • هر کاربری در این وب سایت به تنهایی مسئول حفظ نام کاربری و رمز عبور خود می باشد. همچنین وی شخصاً مسئول هرگونه فعالیت تحت نام کاربری خود می باشد. 
  • کاربر متعهد می گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. 
  • در هر زمانی سامانه متوجه شود اطلاعات هویتی کاربری که توسط خودش ثبت شده است غیر واقعی یا ناقص می باشد حساب کاربری مذکور تا مشخص شدن  اطلاعاتی هویتی مالک به صورت دقیق و صحیح،  به حالت تعلیق در می آید . 
  • مسئولیت تمامی عملیاتی که به وسیله حساب کاربر انجام گیرد به عهده خود کاربر است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به بخش فنی سایت اطلاع داده شود.بدیهی است این سایت  هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع مشترک انجام شده نمی پذیرد.مشترک میبایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید.

ایجاد مزاحمت برای مالکین

  • کاربران مجاز نیستند برای افرادی که مشخصات خود را در این سامانه ثبت کرده اند، ایجاد مزاحمت از هر نوع نمایند.
  • کاربران حق سوء استفاده از مشخصات افراد اعم نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره های تماس و آدرس ایمیل را نداشته و با اینگونه موارد به شدت برخورد قانونی می گردد.

امکان به روز کردن شرایط استفاده از سامانه و قوانین یا تجدید نظر در آنها می باشد ، لطفا" برای آگاهی از شرایط جدید هر چند وقت یکبار این صفحه را مرور فرمایید .